en
2023/02/27

موتور سیکلت سی ال 150؛ موتوری مناسب شهر و نسبتا سنگین با ارتفاع صندلی 769میلی‌متری است. رینگ سی ال 150، اسپرت و دارای لاستیک‌های بزرگی است؛ زین صندلی موتور سیکلت موتورسیکلت طرح کلیک   به اندازه تقریبا یک عدد کلاه ایمنی جا دارد. 

طراحی بدنه موتورسیکلت طرح کلیک 

نمای بیرونی موتورسیکلت طرح کلیک ؛  به عنوان یک موتور سیکلت اسپرت بسیار زیبا و ظریف است. این موتور به گونه‌ای طراحی شده، که بیشتر مناسب سواران بلند قد و حدود 170 سانتی‌متر خواهد بود.  موتورسیکلت طرح کلیک، با حجم کلی 107 کیلوگرم، موتوری سنگین دیده می‌شود. چراغ‌های LED یکی دیگر از نکات جذاب این موتورسیکلت است. 

 

مشخصات فنی موتورسیکلت طرح کلیک 

موتورسیکلت کلیک ، دارای امکانات پیشرفته‌ای از جمله سیستم احتراق بدون کلید، شارژر  USB است. در قسمت داشبورد این موتور، سرعت و سطح سوخت را می‌توانید مشاهده کنید. همچنین ظرفیت باک سی ال 150، 5 /5 است. این موتور سیستم استارت بدون کلید و کاملا الکترونیکی دارد. قوای محرکه در سی ال 150 تک سیلندر، ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه‌ای هستند.

گشتاور اضافی که این موتور فراهم می‌کند، می‌تواند ابزاری ضروری در هنگام حرکت در ترافیک شهری باشد. موتور برای به کار انداختن نیازی به کار در محدوده دور در دقیقه کمتر ندارد و این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر است. سی ال 150 سریعتر از مدل قبلی خود حرکت می‌کند. با اینکه ممکن است به اندازه برخی از رقبای خود قدرتمند نباشد، اما از نظر ارائه گشتاور و نحوه تنظیم چرخ‌ها، آن را جبران خواهد کرد. سی ال 150 برای رفت و آمد در شهر و بالا رفتن از شیب با دو سرنشین، عالی بدون مشکل عمل می‌کند.

انجام چرخش‌های محکم برای این موتورسیکلت مشکل نیست و با مرکز ثقل پایین و ارائه قدرت روان اما پر انرژی به راحتی به گوشه‌ای خم می‌شود. حتی با وجود قدرت و گشتاور افزوده، سواری همچنان نرم است و می‌تواند قدرت کافی را به کار برد. 

نکات برجسته موتورسیکلت طرح کلیک 

  • موتور ١٥٠cc انژکتوری آزمایش و تست شده
  • گزینه‌ای اقتصادی
  • دارای سیستم تعلیق نرم جاده‌ای

قدرت و ویژگی موتور

موتور اصلاح شده ١٥٠cc انژکتوری و بسیار قوی است. سی ال 150، نسبت به مدل‌های گذشته، ارتقا یافتهتر است. اگرچه زیاد متفاوت نیست، اما عملکرد بهتر و هزینه‌های کمتری دارد. انعطاف پذیر، با دور آزاد و در عین حال به طرز چشمگیری روان است.

 

 

کیفیت ساخت

موتورسیکلت طرح کلیک سبک، فریبنده و درجه یک است. خطوط منحنی و توسعه یافته یکپارچه‌ای دارد. جزئیات و ابزار پیشرفته‌تر و مدرنی که با استفاده از مواد و بافت‌های متنوع‌تر، به عنوان موتوری با وزنی متوسط با قیمت مناسب ارائه می‌شود. 

گل‌گیر جلو، بند مخزن و پانل‌های جانبی دارای بافت فیبر کربنی هستند. ترکیبی از آلومینیوم ساتن و برس خورده با رنگ متالیک براق و صندلی جدید، کامل با دوخت عالی، به خودی خود شیک به نظر می‌رسد.

 

 

 

 

مزایای موتورسیکلت طرح کلیک  

این مدل در بین موتورسواران محبوبیت زیادی دارد. یکی از دلایل محبوبیت آن، جدا از ویژگی‌های عالی که پیش‌تر نام برده شدند، محافظ وضعیت صندلی آن است. این محافظ در هر آب و هوایی از صندلی سی ال 150 محافظت می‌کند. با اینکه سی ال 150، برای شهر طراحی شده و موتوری نسبتا سنگین وزن است؛ توانایی سفرهای جاده‌ای‌ را نیز دارد.

نهایت سرعت موتورسیکلت طرح کلیک 

از نظر عملکرد، موتورسیکلت طرح کلیک ، می‌تواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در طی کند. این موتور سیکلت مسیرهای سخت و خاکی را به راحتی می‌پیمایدو و روی قیر و آسفالت عملکرد عالی از خود نشان می‌دهد. شتاب این مدل در محیط‌های بسته، بسیار بالاست. هم اکنون می‌توانید موتورسیکلت طرح کلیک را در یازده رنگ  اطلسی-نارنجی، قرمز-مشکی، نقره‌ای، مشکی-نارنجی، آبی-کاربنی، نوک مدادی، مشکی، زرد مشکی، سفید قرمز، سفید-نارنجی و  اطلسی در وب سایت تکتاز موتور، مشاهده و بررسی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگان ما در سراسر ایران در ارتباط باشید.