en
2023/11/18

چرا موتور‌سیکلت برقی در ایران انتخاب خوبی است؟

ایران رتبه اول هدر‌رفت زمان در ترافیک:

اگر این روز‌ها نگاهی به آمار منتشر شده برخی از سایت‌های رسمی انداخته باشید می‌دانید که این روز‌ها حل معضل ترافیک و آلودگی هوا در کلان شهر‌های جهان در دستور کار مسئولان و مقامات شهری قرار دارد. در این مقاله در نظر داریم تا به شما بگوییم چرا استفاده از موتور‌سیکلت برقی در ایران گزینه مناسبی است.

ایران بیست و چهارمین کشور آلوده جهان:

به گزارش تجارت نیوز، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران درباره وضعیت آلودگی هوا در کشور گفته است: از میان ۱۱۳ کشور، ایران رتبه ۲۴ و در بین ۱۰۷ پایتخت دنیا نیز تهران رتبه ۲۱ آلایندگی را دارد.

از این رو اگر از راه حل‌های کامل و جامع کشوری برای کاهش این معضلات بخواهیم گذر کنیم استفاده از یک موتور سیکلت ایمن با کمترین میزان آلاینده می‌تواند گزینه خوبی برای انجام کار‌های روزمره در این کشور پر‌ترافیک با آلودگی هوا باشد.

زیرا که موتورسیکلت، وسیله نقلیه‌ای است که حداکثر ۲۵% سطح اشغال شده توسط یک اتومبیل را اشغال، حدود ۷/۲% حمل و نقل درون شهری، کاهش روزانه میلیون‌ها سفر درون‌شهری، کاهش مصرف سوخت و… را با خود همراه دارد.

به گفته رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا: از ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار دستگاه انواع وسایل نقلیه در کشور، هم اکنون ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار دستگاه معادل ٣۵ درصد موتورسیکلت در ایران وجود دارد. که این آمار نشان دهنده محبوبیت بالا این وسیله نقلیه در کشور است.

البته ناگفته نماند که این وسیله نقلیه معضلاتی را نیز برای جامعه و شهروندان به وجود می‌آورد که این معضلات با یک برنامه‌ریزی اصولی و درست آموزشی، فرهنگی، اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین و اعمال استاندارد‌های لازم در ساخت و تولید این وسیله نقلیه، قابل کنترل و کاهش خواهد بود.

اگر شما هم بعد از خواندن این مطالب به دنبال موتور سیکلتی مطمئن و ایمن می‌گردید که یا آن مقداری از دست ترافیک این شهر و کشور شلوغ و پرترافیک راحت شوید، موتورسیکلتی با کمترین میزان آلودگی، پیشنهاد ما به شما موتورسیکلت برقی E۱ مجموعه تک‌تاز موتور است.

موتور‌سیکلت برقی E1 و E2:

اغلب موتور سیکلت‌هایی که در خیابان می‌بینیم، برای تأمین سوختشان از بنزین یا گازوئیل استفاده می‌کنند، که هر کدام از این سوخت‌ها با دودی که از اگزوز خارج می‌کنند به آلودگی بیشتر هوا، کمک می‌کنند.

استفاده از انرژی برق به جای سوخت‌های فسیلی، باعث می‌شود که هم آلودگی صوتی کمتری داشته باشیم و هم کربن مونوکسید کمتری وارد هوا کنیم. در واقع این موتور سیکلت‌ها، اگزوز ندارند؛ و انرژی برق لازم برای حرکت خود را از باتری می‌گیرند.

موتورسیکلت برقی E۱ با طراحی منحصر به فرد، مهندسی فوق‌العاده و وجود آپشن‌هایی مانند: قابلیت نصب سیم کارت، اپلیکیشن اختصاصی و… از متفاوت‌ترین موتور‌های برقی است که دارای پتنت (ثبت اختراع) مدل در اتحادیه اروپا می‌باشد.

که نظر بسیاری از دوست‌داران موتورسیکلت را به خود جذب کرده است، اگر شما هم شما هم قصد خرید این موتورسیکلت را دارید می‌توانید به آنچه باید از موتورسیکلت برقی ۳۰۰۰W E۱ گروه تک‌تازموتور بدانید مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی‌های مجاز گروه تکتاز در ارتباط باشید.